کمکم کنید دخترا حتما نظر بدین چون با روحیهیه دخترابیشتر اشنا هستین مرسی؟؟؟!!!!
 
زیر 20 سال

بد من براش چند تا فیلم و اهنگ از لپ تابم واسش ریختم گفت فیلم نداری منم دوتا فیلم زیر نویس واسش ریختم اونم چند تا فیلم زیر نویس خیلی زیاد داشت با چند تا امریکن پای واسم ریخ وقتی باهاش صحبت میکردم صدا زبتشو زیاد میکرد کسی صدامنو نشنوه منم  هالیم نمیشد واسه چی زیادش میکنه خی کمش میکردم تا شب که باهم بودیم منطزر بود بهش بگم دوسش دارم منم روم نمیشد گوشی شو ور داشتم خوش حال شد فک کرد شمارشو میخام منم یه بازی از گوشی خودم واسش ریختم بدم اینقد بازی کردم شارز گوشیش تموم شد هالام کونم داره میسوزه دختر خالم شمارشو دره ولی روم نمیشه اخه باهاش صمیمی نیستم با دختر خالم کمکم کنید هرکی نظر نده!!!..........!!!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 38889
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1